Klacht Vodafone: Vodafone onbereikbaarheid klantenservice

Klachtnummer
# 108157
Gebruiker
YIEK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een zakelijk abonnement bij Vodafone.
De service van Vodafone vind ik zeer slecht.

Ik heb een 'mijn vodafone' aangemaakt, maar ik kan mijn facturen niet inzien door een error op de website.
Ik heb deze facturen dringend nodig voor mijn belastingaangifte.

Ik probeer al twee weken de klantenservice te bereiken. Iedere keer dat ik bel krijg ik een antwoord apparaat met de melding dat het onbehoorlijk druk is en ik later terug moet bellen. Ik krijg de klantenservice op geen manier te pakken.

Het is duidelijk dat Vodafone zeer onderbezet is in haar medewerkers.

De oplossing

Betere klantenservice, meer personeel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen