Klacht Vodafone: Vodafone oplichters

Cfn

Zoals elke 2 jaar mag ik mn abonnement verlengen met tekefoon en als trouwe klant kvan vodafone kijk ik uit naar dit moment . Had er voor het 1st voor gesoaard want de note ultra kwam uit en kost maar liefst 1300 eurootjes een rib uit mn lijf mja als je m pre ordered dan krijg je een paar galaxy live buds erbij ter waarde can geloof zon 190.. dus via de app aankoop bedrag berekend plus maandelijkse aflossing.. perfect geregeld ..8 augustus hekemaal blij alles geregeld..wachtend op mn track and trace .. 20 augustus nog niks .. ik bellen mailen appen
Uitenidelijk vodafone verteld mij niks aan de hand pakketje moet nog aangemeld worden maar door drukte kon het wat trager verlopen.. ok volgende dag weer bellen mailen appen .. blijkt toch dat er ergens wat fout is gegaan en het gaat om een sim only abonnement... dag ervoor was alles koek en ei na heel geregel over en weer hebben ze alles veranderd en mocht ik mn note ophalen in de winkel..maar hoe zit het met me buds..? Ze zeiden is geen probleem gewoon aankoopbon opsturen dan krijg je ze.. maar mijn aankoop bon was nou een nieuwe order en die was gemaakt op 21 augustus.. de actie liep tot 20 dus dat ging niet door ... ondertussen doet mijn pennetje heel raar en schrijft op sommige plekken helemaal niet dus weer contact op genomen met vodafone ditmaal voir het pennetje en de buds ..wat betreft de buds ik had gelijk en ze zouden het doorsturen naar een afdeling en die zou ervoor zorgen dat ik de buds kreeg en voor mn telefoon moest ik maar even kijken of ik dat kon regelen of ik moest even naar de winkel gaan .. die zouden weer contact met me opnemen .. nou in ieder geval weer 2 weken later .. weer contact met vodafone over mn buds hoever ze zijn.. sorry meneer u heeft geen recht op de buds want u heeft de telefoon te laat aangeschaft en voor mn telefoon moet ik naar de winkel gaan.. via de chat nog even gezegd dat ik de 20ste Binnen termijn ) heb gevraagd hoe get met mn tekefoon zat en als ik m toen ergens anders had gekocht dat ik de buds wel had gekregen
Geen reactie terug.... daarna nog berichtje gedaan dat ik dit wel heel erg raar vond en dat ik me opgelicht voelde . Nog steeds geen reactie .. ondertussen geen buds defecte note ultra met haperend pennetje...die alles met het pennbetje tiep nu alleen maar 1000 x op n dag mus .. zoals je dus ziet. Rest gedaann met heeel vaak dubbeltig keer corrigeren...

Ik wil een nieuwe werkende note net buds

Ook een klacht indienen over Vodafone?