Klacht Vodafone: Vodafone raakt simkaart kaart kwijt.

Klachtnummer
# 182779
Gebruiker
Gebruiker 3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vodafone raakt simkaart kaart kwijt.
Mijn dochter wilde graag met de bestaande simkaart een data You S 200Mb. Op aanraden Vodafone een nieuwe simkaart gekocht om dat het anders niet kon.Achteraf niet nodig. Dus heeft zij de Sim kaart ingeleverd in de vestiging van Zoetermeer om de aankoop ongedaan te maken. De medewerker maakt op 29-06-2016 een Servicebon en het aankoopbedrag zou terug gestort worden. Op 22-08-2016 Is zij teruggegaan waarom het bedrag nog niet overgemaakt is. Vodafone melde dat de SIMkaart kwijt was en de wij Vodafone moesten bellen.25-08-2016 met Benthe van Vodafone gesproken over dit voorval en zij melde dit aan de manager.De manager gaf door dat vodafone er niks aan kan doen en dat wij een klacht moeten indienen.Wat een slechte organisatie. Ik baal hier verschikelijk van. Heeft iemand nog tips?

De oplossing

Aankoopbedrag retour.
Simkaart is al ingeleverd.
We hebben een RMA formulier ontvangen als bewijs dat de Simkaart is ingeleverd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties