Klacht Vodafone: Vodafone service

Klachtnummer
# 114546
Gebruiker
Wouter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin juni bel ik om te melden dat ik nog steeds geen simkaart nog telefoon heb ontvangen terwijl 8 juni mijn abonnement bij Tele2 afloopt en ik over ga naar Vodafone. Vodafone meldt een systeemfout als reden maar beloofd het te zullen oplossen. Twee dagen later bel ik weer omdat er geen schot in de zaak zit, en krijg ik hetzelfde verhaal. Inmiddels is het 8 juni en kan ik niet meer bellen/internetten omdat mijn abonnement bij Tele2 afgelopen is, maar nog steeds geen telefoon nog simkaart. De klantenservice van Vodafone vertelt dat ik een simkaart kan ophalen bij een Vodafone winkel waar vervolgens mijn nummer & abonnement opgezet zal worden. Dit doe ik en gelukkig kan ik weer bellen, maar nog steeds op mijn oude telefoon.
11 juni nogmaals gebeld en mij wordt verteld dat ik geduld moet hebben, ze kunnen niet meer doen dan dat ze al doen. Ik vraag of ik hierin gecompenseerd kan worden. Dan zal ik een klacht moeten indienen. Maar ik kreeg een reactie die niets oploste.

De oplossing

Zsm de afgesproken telefoon ontvangen en compensatie voor de tijd dat ik zonder deze telefoon mest doen. Duurt dit nog veel langer, dan wil ik onder mijn contract uit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen