Klacht Vodafone: Vodafone sim only abonnement

Lieke

De afgelopen 2 jaar heb ik een mobiel abonnement gehad bij Vodafone, deze loopt 21-10-2014 af. Op 8-9-14 heb ik dit abonnement per 22-9-14 stop gezet, omdat ik wil overstappen naar sim only. Op 11-9-14 werd ik gebeld door de winback afdeling van vodafone. Er werd mij een sim only aanbieding gedaan (SO Vodafone Red-3 Essential) voor 15 euro pm, normaal is deze 20 euro pm. Ik ben hiermee akkoord gegaan en we hebben dit abonnement telefonisch afgesloten, hier zou ik een bevestiging van krijgen. Op 15-9-14 kreeg ik een brief en een mail, maar zonder de juiste specificaties van mijn abonnement (namelijk voor 20 euro pm). Op 22-9-14 heb ik gebeld naar de klantenservice van Vodafone, waarbij ik ruim een uur in de wacht heb gestaan. Ze konden mij die aanbieding niet doen (dat kan alleen de afdeling winback). Na overleg is afgesproken dat de manager van Winback telefonisch contact met mij opneemt over hoe nu verder. Dit is via de mail bevestigd. Ik heb echter al een week nog niks vernomen.

Ik vind het erg vervelend dat ik zoveel tijd en energie moet steken in het verlengen van mijn abonnement, terwijl dit een dienst zou moeten zijn van Vodafone. Doordat ik ruim een uur in de wacht heb moeten staan en daarna ruim een week niks hoor tegen de afspraken in, voel ik mij niet gewaardeerd als klant van Vodafone. Ik wil duidelijkheid over mijn sim only abonnement zodat ik niet vanaf 22 oktober zonder zit. Ik vind dat als Vodafone mij een aanbieding doet, zij zich hier ook aan moeten houden. Ik zou graag alsnog het 'SO Vodafone Red-3 Essential' sim only abonnement voor 15 euro pm voor 24 maanden willen afsluiten. Daarnaast lijkt het me redelijk om de gemaakte kosten terug krijgen van het uur dat ik in de wacht heb gestaan en telkens werd doorverbonden, waar ik uiteindelijk niks aan heb gehad.

Ook een klacht indienen over Vodafone?