Klacht Vodafone: Vodafone SIMkaart niet te activeren!!

Klachtnummer
# 144611
Gebruiker
B. Spee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht:
na het tel. wijzigen van mijn Vodafone-abonnement kan de SIM niet geactiveerd worden, met als gevolg dat ik mijn nieuwe mobiel niet kan gebruiken.
Vanaf 25 november het volgende ondernomen:
-meerdere malen gebeld.
-op advies van Vodafone naar een winkel om de SIM om te ruilen. Dit kon niet en zou ook het probleem niet oplossen.
-er wordt door Vodafone winkel een mail gestuurd naar de helpdesk voor oplossing probleem. het zou een paar dagen duren.
-na een aantal dagen nog niets vernomen, dus weer naar winkel. medewerker belt helpdesk (45 min in de wacht!!) waarna ik hoor dat het probleem nog niet kan worden opgelost. Ik krijg bericht zodra het opgelost is.
-een week later bel ik zelf, probleem zit in systeemfout en kan nog niet worden opgelost. een andere wel werkende SIM opsturen kan niet.
-weer een week later nogmaals zelf gebeld. probleem wordt nu echt binnen 24 uur opgelost.
-4 weken later: NOG STEEDS GEEN OPLOSSING!
WANNEER GAAT VODAFONE DIT OPLOSSEN?

De oplossing

Ik wil dat de SIMkaart vandaag nog wordt geactiveerd! Wacht nu al een maand en moet er steeds zelf achteraan.

Telefonisch werd me vertelt dat zolang het probleem niet is opgelost ik nog geen rekening volgens nieuw abonnement ontvang. Dit is nu wél gebeurd! Ik verlang dat dit recht getrokken wordt en Vodafone haar beloftes nakomt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen