Klacht Vodafone: Vodafone stuurt verkeerde factuur op basis van niet bestaand afspraken

Pregnant and angry

Mijn man heeft 10 juni zijn abbonement verlengt. Dit is telefonisch gebeurd nou er werd hem een korting aangeboden op t toestel we zijn overgestapt van kpn internet naar ziggo was dan ook voordelig. Eenmalige kosten voor het toestel moesten dan in oktober betaald worden omdat dan het nieuwe contract in zou gaan een bedrag van 389. Vorige maand krijgt mijn man een rekening van 700 euro. Wij hebben daar woensdag 16 juli over gebeld dat het niet klopt dat het toestel 389 is en geen 502 wij gaven aan dat het in t contract ook staat wat wij per mail ontvangen hebben. Nou deze jongeman Kelvin gaf aan dat wij t bewijs gelijk naar hem toe konden mailen zodat hij er achteraan kon gaan. Vandaag een week later heeft vodafone mijn mans telefoon geblokkeerd nou wij boooos weer opgebeld kregen we ene gerard aan de telefoon die hield voet bij stuk ja bij ons staat die korting niet dus ja beetje raar. Ik gaf aaan dat ik een bevestiging en contract heb waar het wel in staat en dat ik deze naar kelvin had gemaild. Gerard gaf aan dat dat niet de werkwijze is en hij ging het uitzoeken en voor ik t wist was de verbinding verbroken en niks meer vernomen. Telefoon nog steeds geblokkeerd!

Dat zij heeeeel snel de telefoon deblokkeren en hun werk goed gaan doen en de factuur corrigeren naar de gemaakte afspraken in juni!!!

Ook een klacht indienen over Vodafone?