Klacht Vodafone: Vodafone terreur na overlijden

Klachtnummer
# 281544
Gebruiker
mickr
Datum
0 reacties

Details

De klacht


mijn moeder is in april 2017 overleden. Zij had een mobiel abonnement bij Vodafone, maar daar kom ik/wij maar niet vanaf. Ondanks meldingen van haar overlijden blijft die vervelende club ons bestoken met kosten en afschrijvingen.
Wat een doffe ellende: wil je bij dat bedrijf aanmelden dan is dat in 3 seconden gerealiseerd, wil je er vanaf dan is dat bijna onmogelijk. Via de mail bijna niet te bereiken en telefonisch wordt je tig keer doorgeschakeld dat je vanzelf wel afhaakt.
Hier wordt je toch moedeloos van?

De oplossing

Beeeindiging van het contract per datum overlijden en stopzetten per direct van de factuur-terreur. Daarnaast excuses voor het constant lastig vallen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?