Klacht Vodafone: Vodafone thuis, dienst werkt pas na 2 1/2 maand, kosten worden niet vergoed

EAL

Op 3 juli werd vodafone thuis 3in1 glasvezel bij ons aangesloten. De diensten werkten niet. we hebben 2 1/2 maand vrijwel dagelijks de helpdesk moeten bellen voordat de problemen verholpen werden. De medewerkers van de helpdesk waren overvriendelijk en maakten melding na melding aan voor de technische dienst. Die hebben we nooit te spreken gekregen, er waren 3 monteurs en 3 modems nodig voordat we internet/tv/ telefoon hadden. Al die tijd: geen tv, geen netflix, geen digitale krant, kinderen die geen tv kunnen kijken, telefonisch alleen bereikbaar op ons mobiele nummer.
We maakten kosten (helpdesk bellen tegen hoog tarief) en konden geen gebruik maken van een aantal digitale abonnementen. Steeds werd toegezegd dat dit werd vergoed "zodra de diensten werkten want dan zouden de werkelijke kosten duidelijk zijn". Eindelijk werkt het, sinds eind september, Vodafone weigert nu de kosten te vergoeden, We krijgen slechts een deel van de abonnementskosten terug, verder niets.

vergoeden van de gemaakte kosten waarvan ik eerder (met specificaties en bewijzen) schriftelijk opgaaf heb gedaan. daarnaast vergoeden van het volledige abonnementsgeld in de periode dat de diensten niet werkten : 3 tot en met 19 september
Totaal : 310 euro
daarnaast een fatsoenlijke verontschuldiging, die is er in al die tijd niet geweest

Ook een klacht indienen over Vodafone?