Klacht Vodafone: Vodafone thuis

Lindas

Ik heb een internet, tv en telefonie abonnement genomen bij Vodafone. 9 mei zou het worden aangesloten en zou er een monteur langs komen, vervolgens kreeg ik een email van vodafone dat er geen monteur zou komen en dat ik per 5 mei zou beschikken over een werkende internet verbinding. 7 mei werkte het echter nog steeds niet, ik heb toen telefonisch contact gehad met de klantenservice en er is toch wel een monteur langs gestuurd. De monteur vertelde mij dat we binnen 2 dagen internet zouden hebben. Inmiddels is het een week later en er is nog steeds geen internet verbinding. Ik heb wederom telefonisch contact gehad met de klantenservice en mij is verteld dat ik kpn moest bellen omdat er nog een monteur zou moeten komen. Ik heb een incidentnummer gehad wat niet bekend was bij kpn. Inmiddels nog steeds geen internet verbinding.

Graag zou ik zien dat dit zo snel mogelijk verholpen wordt en dat er geen dingen meer worden verteld die achteraf gezien niet blijken te kloppen.

Groet Linda

Ook een klacht indienen over Vodafone?