Klacht Vodafone: Vodafone thuis

Klachtnummer
# 167990
Gebruiker
Lindas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een internet, tv en telefonie abonnement genomen bij Vodafone. 9 mei zou het worden aangesloten en zou er een monteur langs komen, vervolgens kreeg ik een email van vodafone dat er geen monteur zou komen en dat ik per 5 mei zou beschikken over een werkende internet verbinding. 7 mei werkte het echter nog steeds niet, ik heb toen telefonisch contact gehad met de klantenservice en er is toch wel een monteur langs gestuurd. De monteur vertelde mij dat we binnen 2 dagen internet zouden hebben. Inmiddels is het een week later en er is nog steeds geen internet verbinding. Ik heb wederom telefonisch contact gehad met de klantenservice en mij is verteld dat ik kpn moest bellen omdat er nog een monteur zou moeten komen. Ik heb een incidentnummer gehad wat niet bekend was bij kpn. Inmiddels nog steeds geen internet verbinding.

De oplossing



Graag zou ik zien dat dit zo snel mogelijk verholpen wordt en dat er geen dingen meer worden verteld die achteraf gezien niet blijken te kloppen.

Groet Linda

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen