Klacht Vodafone: Vodafone toestel

hanlech

Ik probeer sinds 11 mei 2015 in contact te komen met iemand van de klachtenafdeling van Vodafone. Tot tweemaal toe een klacht ingediend via mail. Als standaard antwoord krijg ik terug: Dan voor uw feedback. Vandaag 23 mei heb ik het opnieuw telefonisch geprobeerd maar weer krijg ik als antwoord dat ze niets voor me kunnen betekenen. Mijn Klacht: twee weken geleden voor het eerst mijn toestel van 5 jaar oud laten vallen. Ik vroeg of ik een nieuw toestel kon kopen met korting gezien ik al bijna 10 jaar bij Vodafone zit als trouwe klant. Daarnaast heb ik in Nov 2014 mijn abonnement omgezet naar Red tot Nov 2016. Dan zou ik het als klant zeer waarderen als ik een toestel met korting kan krijgen maar als antwoord kreeg ik terug dat ik de volle pond moet betalen. Ik zou graag zien dat Vodafone helpt zoeken naar een oplossing en graag klanten behoud.

Graag zou ik willen dat ik als vaste klant (bijna 10 jaar) een nieuw toestel krijg met korting en als dat niet mogelijk is dan mijn contract met onmiddellijke ingang laten ontbinden.

Ook een klacht indienen over Vodafone?