Klacht Vodafone: Vodafone toestel

Klachtnummer
# 110923
Gebruiker
hanlech
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer sinds 11 mei 2015 in contact te komen met iemand van de klachtenafdeling van Vodafone. Tot tweemaal toe een klacht ingediend via mail. Als standaard antwoord krijg ik terug: Dan voor uw feedback. Vandaag 23 mei heb ik het opnieuw telefonisch geprobeerd maar weer krijg ik als antwoord dat ze niets voor me kunnen betekenen. Mijn Klacht: twee weken geleden voor het eerst mijn toestel van 5 jaar oud laten vallen. Ik vroeg of ik een nieuw toestel kon kopen met korting gezien ik al bijna 10 jaar bij Vodafone zit als trouwe klant. Daarnaast heb ik in Nov 2014 mijn abonnement omgezet naar Red tot Nov 2016. Dan zou ik het als klant zeer waarderen als ik een toestel met korting kan krijgen maar als antwoord kreeg ik terug dat ik de volle pond moet betalen. Ik zou graag zien dat Vodafone helpt zoeken naar een oplossing en graag klanten behoud.

De oplossing

Graag zou ik willen dat ik als vaste klant (bijna 10 jaar) een nieuw toestel krijg met korting en als dat niet mogelijk is dan mijn contract met onmiddellijke ingang laten ontbinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen