Klacht Vodafone: Vodafone vast op mobiel, 2 maanden geen vaste telefoon meer.

Anoniem

Half maart via de website, vast op mobiel aangevraagd bij Vodafone (V). Na 3 weken teruggebeld door V. Thuis heb ik een ISDN aansluiting met 4 telefoonnummers, 1 nr. hiervan moest om naar V. Dit kon volgens de verkoper, zolang dit maar niet het hoofdnummer was. Dat klopte.
Op 10-4 krijg ik een brief van V.dat ik op 7 mei zal worden aangesloten, op 14-5 krijg ik een brief van KPN; alle 4 mijn nummers worden opgeheven. Privé, fax en zaak van mijn vrouw. De volgende morgen was de lijn al dood. Uren aan het mobiel bellen geweest met kpn en V. Doorverbinden, in de wacht, weggedrukt, tientallen keren mijn verhaal verteld en uiteindelijk gehoord dat kpn alle nummers weghaalt al gaat het slechts om 1 nr. Dagelijks uren gebeld met beide bedrijven en tot 7 juni aan het lijntje gehouden. KPN kan 8 juni de nummers terugnemen en dankzij de OPTA krijg ik mijn aansluiting na 22 werkdagen weer. Ik wil compensatie voor alle belkosten, bel tijd en 2 mnd. inkomstenderving voor praktijk van mijn vrouw.

Vanaf de eerste dag heb ik Vodafone gemeld dat alles razendsnel ongedaan moest worden gemaakt. Er is drie weken lang door dit bedrijf niets mee gedaan. Nu moet ik nog 22 werkdagen wachten tot ik weer wordt aangesloten.Totaal dus straks 2 maanden geen telefoon. Ik wil alle gemaakte telefoonkosten, de gemiste arbeidsuren door urenlange telefoongesprekken en e-mails, de kosten voor mijn nieuwe ISDN aansluiting bij de KPN en de gemiste opdrachten voor mijn vrouw, doordat haar bedrijf niet bereikbaar is.

Anoniem
    Na twee weken bij klachtenkompas nog steeds geen reactie van Vodafone. Dank zij een vriendelijke medewerker van klachtenkompas blijft de klacht nog even staan. Op mijn klacht bij de website van vodafone zelf zou ik uiterlijk gisteren reactie krijgen. Uiteraard nog niets gehoord

Ook een klacht indienen over Vodafone?