Klacht Vodafone: Vodafone verandert ingangsdatum van Simonly abo per direct terwijl dit pas 27-2-2015 zou moeten ingaan,Kan dat zomaar?

Jorien

Ik heb 14 nov jl mijnSimonly alsvast verlengd ivm zgn aanbieding,mijn Abo loopt eind Feb 2015 af,mij werd verteld bij B"company dat dit Abo pas in Feb "15 in zou gaan(staat ook op mijn contract),wat schertst mijn verbazing.Vodafone heeft dat per 14 Nov reeds omgezet omdat het maandbedrag hetzelfde was maar NIET dezelfde voorwaarden van bellen! ik ben het daar NIET mee eens!B"company heeft geprobeerd mijn Abo stop te zetten voor FEb'15 maar dat kan niet volgens Vodafone,vandaag hebben ze daar pas uitsluitsel over gegeven,ik vind dit schandalig en ben bang dat ik in de toekomst NIET meer voor Vodafone zou kiezen.

Ik wil dat Vodafone naar zijn cliënten luistert en ze serieus neemt en niet eenzijdig voorwaarden verandert ,wij kunnen dat ook niet zomaar doen ..contact is contract..!!
ik wil dat ze mijn nieuwe Abo die per 27 Feb 2015 in zou gaan direct stop zetten.!
Kon ik met mijn oude Sim Abo zien hoeveel minuten ik nog had op mijn bundel,nu kan ik dat alleen nog in euro;s zien, en dat alleen omdat het een gecombineerd Bel/Sms Abo is..als je het zó snel kunt omzetten in een nieuw Abo moet je het toch ook nét zo snel weer terug kunnen zetten!!!

Ook een klacht indienen over Vodafone?