Klacht Vodafone: Vodafone verlengt MIJN contract voor andere klant!

Maaike

Eind oktober 2013 mocht ik weer mijn mobiele abonnement verlengen. Ik werd opgebeld met een aanbieding, wilde er even over na denken. Dezelfde avond werd ik terug gebeld door Vodafone. Een medewerker had een fout gemaakt, terwijl ze aan de telefoon was met een klant stond mijn contract nog open en heeft ze mijn contract verlengd voor die andere klant. Het contract moest geannuleerd worden. Helaas vandaag op 7 januari is dit tot op heden nog niet gebeurd. In eerste instantie is de verkeerde procedure opgestart en door iedere week aan de telefoon te hangen is op 16 december de annulerings procedure gestart. Er is ook inmiddels akkoord gegeven voor de annulering, maar er is mij verteld dat de afdeling heel erg achterloopt. Ik heb een klachtenformulier ingevuld, maar niets op gehoord en ook een aangetekende brief verstuurd op 18 dec jl. Ik krijg geen reactie. Als ik zelf bel is het enige wat ik te horen krijg dat het loopt en dat ik nog even geduld moet hebben.

Dat mijn abonnement terug gezet wordt en dat ik compensatie krijg voor de telefoontjes, de frustratie en de slechte service. Ik ben de dupe van een fout door een medewerker van Vodafone en het wordt vervolgens niet netjes opgelost!

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.