Klacht Vodafone: vodafone verzuimt afgesloten verzekering door te geven

Klachtnummer
# 143171
Gebruiker
Petra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij het zakelijk abonnement heb ik een verzekering afgesloten en betaal hier maandelijks premie voor. Vodafone heeft verzuimd deze verzekering te melden bij de verzekeraar. Mijn toestel is kapot en nu is er een wachttijd van minimaal 48 uur en Vodafone is niet bereid ervoor te zorgen dat de verzekeraar de melding wel op korte termijn in behandeling neemt.

Gewenste oplossing

Vodafone dient op korte termijn haar fout te herstellen en ervoor te zorgen dat de verzekeraar per direct de schademelding in behandeling neemt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen