Klacht Vodafone: Vodafone voicemail werkt niet sinds eind 2016

M. Gerritse

Mijn voicemails deden het niet, er konden geen boodschappen worden achtergelaten door onze klanten en hierdoor zijn we als zelfstandige ondernemers wellicht opdrachten en orders misgelopen en bij de klantenservice van vodafone werd mij verteld dat dit een probleem was dat al bekend was en te maken had met de overgang naar het g4 netwerk wat door vodafone is gedaan sinds eind 2016. Op mijn vraag waarom dit niet is gecommuniceerd met de klanten kreeg ik als antwoord dat vodafone niet wist bij wie en bij hoeveel klanten dit een probleem kan zijn.
Ik vind dat de klanten van vodafone geinformeerd moeten worden, over deze enorme misser.
Wellicht dat nu meerdere klanten weten dat hun voicemails niet werken en ze er dus zelf achter aan dienen te gaan

Dat het openbaar wordt gemaakt op de site en dat aangeraden wordt dat vodafoneklanten gewaarschuwd worden hun voicemail te controleren.
Wellicht een compensatie, hoewel onduidelijk is hoeveel schade mijn bedrijf heeft opgelopen

Ook een klacht indienen over Vodafone?