Klacht Vodafone: Vodafone voicemail werkt niet sinds eind 2016

Klachtnummer
# 255431
Gebruiker
M. Gerritse
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn voicemails deden het niet, er konden geen boodschappen worden achtergelaten door onze klanten en hierdoor zijn we als zelfstandige ondernemers wellicht opdrachten en orders misgelopen en bij de klantenservice van vodafone werd mij verteld dat dit een probleem was dat al bekend was en te maken had met de overgang naar het g4 netwerk wat door vodafone is gedaan sinds eind 2016. Op mijn vraag waarom dit niet is gecommuniceerd met de klanten kreeg ik als antwoord dat vodafone niet wist bij wie en bij hoeveel klanten dit een probleem kan zijn.
Ik vind dat de klanten van vodafone geinformeerd moeten worden, over deze enorme misser.
Wellicht dat nu meerdere klanten weten dat hun voicemails niet werken en ze er dus zelf achter aan dienen te gaan

Gewenste oplossing

Dat het openbaar wordt gemaakt op de site en dat aangeraden wordt dat vodafoneklanten gewaarschuwd worden hun voicemail te controleren.
Wellicht een compensatie, hoewel onduidelijk is hoeveel schade mijn bedrijf heeft opgelopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen