Klacht Vodafone: vodafone weigert naamswijziging na trouwen

Klachtnummer
# 316581
Gebruiker
kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds oktober 2017 ben ik getrouwd en heb de naam van mijn man aangenomen,dit staat ook vermeld in de basisregistratie personen bij de gemeente en bij de overheid.Sindsdien weigert Vodafone mijn achternaam te veranderen, zij willen per se een legitimatie zien met daarop mijn getrouwde naam.Ik hoef deze echter voorlopig niet te verlengen ,dus ga geen 80 euro uitgeven om Vodafone een plezier te doen. Ik heb een kopie van de trouwakte en kan hen een printscreen geven waarin te zien is dat mijn gegevens bij de gemeente ook veranderd zijn. Ik heb mijn naam veranderd bii de gemeente ,iedereen gaat daarin mee met een kopie van de trouwakte behalve Vodafone.

De oplossing

Ik wil dat mijn naam gewijzigd word op basis van een kopie van mijn trouwakte.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen