Klacht Vodafone: Vodafone/ Welcome Nuij wil contract niet ontbinden

Klachtnummer
# 85625
Gebruiker
de Groot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 sept ben ik een 2 jarig Red Business 3B contract aangegaan bij winkel Welcome NUij. Deze telefoon en contract opgehaald op zaterdag 27 sept 1330U. Maandag 29 sept wilde ik ivm het verkeerde contract deze ontbinden. Op dinsdag 30 sept de telefoon en contract weer terug gebracht naar Welcome NUij. Nu kan het contract niet ontbonden worden omdat dit niet binnen 48H is gedaan. Zowel Vodafone als Welcome Nuij geven niet thuis en houden vast aan termijn 48H. Kan dit zomaar?
Feit-contract is nooit ondertekend door mij
Feit-dinsdag 30 sept telefoon en contract bij Welcome Nuij ingeleverd en ontvangstbewijs gekregen
Feit-Dinsdag 30 sept aangetekende brief gestuurd met herroeping contract naar zowel Welcome Nuij als Vodafone gestuurd. Van Vodafone geen reactie! Welcome Nuij gaf een ongepast alternatief. Nu gelden er afkoelings termijn van 8 danwel 14 dagen. Kan ik me hierop beroepen? tevens wordt er onrechtmatig geincasseerd. Kan ik dit stoppen?

De oplossing

Naar contact met Vodafone zeggen diverse medewerkers dat het contract kan worden ontbonden,Maar hiervoor moet ik bij Welcome NUij zijn. Echter hier wordt het omgekeerde verteld.(kastje naar de muur).Vreemd dat zo'n groot bedrijf als Vodafone zich verschuilt achter een winkelier als er een oplossing moet komen.
Oplossing: zsm ontbinden van contract zoals per aangetekende brief verzocht. Stoppen met onrechtmatig incasseren omdat er geen getekend contract is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen