Klacht Vodafone: vodafone wil niet helpen, klacht loopt al 2 weken en een nieuwe SIM naar Belgie sturen kan niet

Klachtnummer
# 345367
Gebruiker
Gideon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

sim doet het niet. Vodafone geeft al 2 weken aan om dit op te lossen. wij werken en wonen in Belgie. Gister naar Vodafone winkel in Haarlem geweest. Antwoord: bel naar Vodafone en zij sturen SIM op. Nu net gebeld en SIM kan alleen naar adres in NL worden gestuurd en niet naar Belgie. Zeer merkwaardig aangezien de facturen wel keurig naar Belgie worden gestuurd.

De oplossing

Vodafone dient nieuwe SIM te sturen naar Belgie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen