Klacht Vodafone: Vodafone zakelijke service beneden maats

Klachtnummer
# 443524
Gebruiker
ETE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Februari 2020 Abonnement om laten zetten naar Red Together.
Wekelijks bel ik met Vodafone om voor elkaar te krijgen om 2 extra nummers (ook Vodafone-gebruikers) er aan toe te voegen.
Wekelijks opnieuw het gehele probleem uitleggen, wekelijks krijg ik excuus, (wordt geregeld de verbinding verbroken bij doorschakelen) maar een oplossing komt er niet...
Formulieren online voor aanvraag goed ingevuld, maar actie blijft uit.
Enkel de aangepaste factuur.

Hoe is het mogelijk dat Vodafone zo kan werken en is dit nu een uniek probleem (zakelijke klantenservice)?
Helaas via deze weg zoeken naar een oplossing...

De oplossing

Oplossing bieden. Hoe moeilijk kan het zijn om 2 nummers toe te voegen aan een Red Together abonnement?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen