Klacht Vodafone: Vodaphone thuis doet niet wat het beloofd!

L.

Vodaphone thuis bied je tv en internet maar bestel dat maar niet een maand voor de feestdagen, want dan zit je 2 maanden zonder tv en internet. Ben al door hen van kastje naar de muur gestuurd. Ik zou rond 16 december aangesloten worden, maar blijkbaar levert KPN GPA (een onderdeel van KNP waarbij ze van KPN niks af weten en je niet kunnen helpen en waar ook geen contactpunt van is) een kabeltje wat "omgelegd" moet worden. En nou moeten zij zich ook aan regels houden, maar niet die van de normale mens. Dat kabeltje kan pas na de feestdagen gedaan worden ook al stond er in de mail naar mij dat 16 december alles geregeld kon worden! Nou mag ik dus een extra maand wachten omdat ZIJ niet kunnen leveren wat ze beloven. "Als we het opnieuw aankaarten bij KPN GPA gaat het waarschijnlijk nog langer duren mevrouw" krijg je als antwoord. En ik kan niet onder het contract uit want dat is contractbreuk ook al is er HELEMAAL niks geleverd aan mij!

Aangesloten worden VOOR de feestdagen en niet maar blijven roepen dat ze er niks aan kunnen doen als je zegt rond 16 december leveren dan ook doen!! Anders is het WEL vanuit jullie contractbreuk, want jullie kunnen niet leveren wat je beloofd!

Dus of leveren wat je beloofd of mijn contract kosteloos annuleren (moet kunnen aangezien ik nog niks krijg en niks betaald heb)

L.
    Dankzij KPN heb ik tv en internet. Wat bleek een administratie fout. Met andere woorden Vodafone legde het "probleem" steeds bij een ander neer. Dit hebben ze NIET goed opgelost, jammer want ik ben verder met mijn mobiel al jaren een tevreden klant.

Ook een klacht indienen over Vodafone?