Klacht Vodafone: voodafone

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 343255
Gebruiker
shola49
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een abonnement bij Vodafone al naar een jaar kreeg ik een rekening of ik paar honderd euro wilden betallen gedaan voor die toestel en elk maand betaalden aan hun en steeds wamen nu met een verhaal dat mijn bundels gekochte was ik voeg hoe kan dat is een keer gebeurd maar toen hadden hun het stop ge zet vertelden hun dus niet weer kwamen hun met de verhaal dat ik weer moest betallen .ik was het zat naar 2 jaar ben ik over ge stopt met hun en wat denk je dat gehad t hebben krijg je op eens een rekking van 462,06,ik gebeld .en ik heb het naar gekeken klopt er niks van ik ben steeds opgelichte door hun er is geen achterstand klopt niet

De oplossing

dat hun het uit zoekt waarom het zo gaat en dat ik teveel zelfs betaalt heb voor alles en dat ik op een eerlijk manier behandeld wil worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
shola49
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik wil dat ik eerlijk naar moet gekeken worden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen