Klacht Vodafone: Voortdurend uitval internet

Klachtnummer
# 113935
Gebruiker
Happy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bellen, tv en internet; Vodafone thuis sinds 26/5/2015 en iedere dag 15 - 20 x uitval van internet. Afgelopen 3 wkn zeker 10x gebeld en 3 x in winkel geweest met vraag of er monteur langs kan komen omdat het niet goed is geïnstalleerd . Terwijl uit alles blijkt dat medewerkers de status van dit hoofdpijn dossier goed kennen is er niemand van Vodafone bereid te helpen en laat staan een oplossing te zoeken. Alles heb ik moeten doen: stekker eruit, tv-kastje resetten, modem fabric resetten etc etc.
Met 2 eindexamen kandidaten is dit een grote ellende geweest wat mij tot extra kosten heeft gebracht.

De oplossing

Goed werkend 24/7 internet zoals beloofd door Vodafone thuis

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen