Klacht Vodafone: Waar gaat mijn data heen?

Klachtnummer
# 134635
Gebruiker
Sharon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Vodafone,

Helaas heb ik mijn abonnement zojuist verlengt(van bronnen gehoord dat overstappen ook niet een pretje is met jullie.)mijn data verbruik was binnen 2 dagen op 80% verbruiktbel ik 1 van de medewerkerswaarom mijn internet op is en het antwoord was: Ik wil u er wel op verbeteren dat het internet nog NIET op is.
Ik kocht 400 mb erbij die na 30 min geactiveerd werd. Iedereen blij.. dacht ik.

Vervolgens krijg ik een rekening die 2x zo duur is dan normaal...
mijn data verbruik van die 400 mb afgegaan en nooit van mijn originele databundel die bij mijn abonnement zit. Haar antwoord was: Ik zie inderdaad dat het niet klopt, u heeft de internet box OPTIJD aangezet.
iemand anders vertelde mij dat de nacht voor dat ik de box hebt aangezet mijn mb is opgegaan aan 1 internet serie van 400 mb. Hij kon niks voor mij doen
Ik hoop hier graag verder mee geholpen te worden, en mij zie je over twee jaar niet meer terug bij vodafone.. ik stap over.
Met groet,
Sharon van der Aa

De oplossing

Mijn overbodige kosten terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?