Klacht Vodafone: waardeloos bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254867
Gebruiker
F.A. Viveen
Datum
0 reacties

Details

De klacht


DE KLACHT
Heb red abonnement. Op dit moment allerlei mogelijkheden om vanuit de bundel EU te internetten en te bellen. Gevraagd mijn huidige abonnement om te zetten. Dat kan .. maar moet wel eerst mij telefoon in zijn gehaal betalen. En dan pas nw. aangepast abonnement.

Kortom:
- nieuwe klanten hebben alle huidige mogelijkheden.
- bestaande klanten wordt moeilijk gedaan.
- en ... 15 juni moet het wettelijk geregeld zijn !

Wat is nou het probleem ?

Vervolgens ga je bellen. Dan kan het niet ... dan weer wel. 2x zwart op wit dat het wel kan. Verwijzing naar migratie afdeling en dan kan het weer niet.

DE OPLOSSING
Een oplossing dat bestaande klanten ook de nieuwe abonnementen kunnen omzetten en niet worden geconfronteerd dat dan eerst de telefoon moet worden afgekocht.

De oplossing

contact en oplossen !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.A. Viveen
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen enkele reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen