Klacht Vodafone: Waarom repareren jullie mijn toestel niet! Verzekering

Klachtnummer
# 307836
Gebruiker
Chadia84
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een all garant verzekering. Er is mij toen gezegd dat ik max 2 maal per kalenderjaar mijn scherm mag laten herstellen als deze stuk is. Ik heb een samsung edge7s. In september 2017 is het eens misgegaan. Toen is her scherm hersteld. Afgelopen maandag liet ik het toestel jammer genoeg ook vallen. Ik heb gebeld om een claimnummer aan te maken, maar toen kreeg ik jet nieuws dat ik geen schadeclaimnummer krijg omdat er tussen de vorige reparatie en de deze van afgelopen maandag geen 12 maanden zit. Dit snap ik niet!! Staat in de polisvoorwaarden. Ik heb geen polisvoorwaarden gezien.

Ik de afwijzende schadeclaim staat dat ik max 2 maal in een periode van 12 maanden een schadeclaim mag indienen. Dan snap ik niet waarom mijn claim is afgewezen!
Dat is niet alles! Ik ben verplicht het toestel nu te laten repareren wat mij meer dan €250,- anders vervalt de verzekering?!? Dit soort onzin heb ik nooit eerder meegemaakt. Ik heb een verzekering afgesloten, omdat ik niet voor dit soort kosten kan opdraaien en nu wordt ik verplicht deze te maken. Ik heb gevraagd of ik het toestel met de barst in scherm mag gebruiken dan daarop is het antwoord: NEE.
CHUBB verzekering: Niet aan beginnen.

Gewenste oplossing

Mijn scherm repareren!! Daarvoor ben ik verzekerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen