Klacht Vodafone: Waarom repareren jullie mijn toestel niet! Verzekering

Chadia84

Ik heb een all garant verzekering. Er is mij toen gezegd dat ik max 2 maal per kalenderjaar mijn scherm mag laten herstellen als deze stuk is. Ik heb een samsung edge7s. In september 2017 is het eens misgegaan. Toen is her scherm hersteld. Afgelopen maandag liet ik het toestel jammer genoeg ook vallen. Ik heb gebeld om een claimnummer aan te maken, maar toen kreeg ik jet nieuws dat ik geen schadeclaimnummer krijg omdat er tussen de vorige reparatie en de deze van afgelopen maandag geen 12 maanden zit. Dit snap ik niet!! Staat in de polisvoorwaarden. Ik heb geen polisvoorwaarden gezien.

Ik de afwijzende schadeclaim staat dat ik max 2 maal in een periode van 12 maanden een schadeclaim mag indienen. Dan snap ik niet waarom mijn claim is afgewezen!
Dat is niet alles! Ik ben verplicht het toestel nu te laten repareren wat mij meer dan €250,- anders vervalt de verzekering?!? Dit soort onzin heb ik nooit eerder meegemaakt. Ik heb een verzekering afgesloten, omdat ik niet voor dit soort kosten kan opdraaien en nu wordt ik verplicht deze te maken. Ik heb gevraagd of ik het toestel met de barst in scherm mag gebruiken dan daarop is het antwoord: NEE.
CHUBB verzekering: Niet aan beginnen.

Mijn scherm repareren!! Daarvoor ben ik verzekerd.

Ook een klacht indienen over Vodafone?