Klacht Vodafone: Wachttijd levering

Klachtnummer
# 141919
Gebruiker
Ilona
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben gebeld om mijn abonnement te verlengen. Dat heb ik gedaan en hierbij zit ook een nieuwe telefoon. Een iPhone s6. Aan de telefoon werd verteld dat hij leverbaar is. Toen kreeg ik Op 29-10 kreeg ik een bevestiging via de mail. 1 dag later meteen een mail dat hij het vertraagd is en dat ik 5 dagen later meer zou weten. Niet meer van gehoort! Op 13 - 11 maar even gebeld. Ohh uw levering zit vast hij moet zeker vrijdag en anders binnen 5 dagen binnen zijn. Mail bevestiging gehad! Nu komt het vast goed maar Niets ontvangen. Nogmaals gebeld. Nee mevrouw hij is onderweg. 3 -12 ruim een maand later. nog een keer gebeld. Hij staat bij de levering. Nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

Ik hoop dat mijn telefoon snel geleverd kan worden met iets van een compensatie voor de wachttijd, loze beloftes en zeer slechte communicatie!

Jullie willen graag dat ik mijn abonnement bij jullie verleng maar op deze manier is dat niet voor herhaling vatbaar. Meer als een maand laten wachten, van de kastje naar de muur sturen en niets van je laten horen! Ik vind het niet netjes.

Het is dat ik heb bevestigd dat ik het abonnement weer voor 2 jaar wil verlengen maar anders had ik op zoek gegaan naar een andere provider. Dit duurt echt te lang zonder duidelijke communicatie en klantgerichtheid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen