Klacht Vodafone: Wachttijd levering

# 141919
Ilona

Ik ben gebeld om mijn abonnement te verlengen. Dat heb ik gedaan en hierbij zit ook een nieuwe telefoon. Een iPhone s6. Aan de telefoon werd verteld dat hij leverbaar is. Toen kreeg ik Op 29-10 kreeg ik een bevestiging via de mail. 1 dag later meteen een mail dat hij het vertraagd is en dat ik 5 dagen later meer zou weten. Niet meer van gehoort! Op 13 - 11 maar even gebeld. Ohh uw levering zit vast hij moet zeker vrijdag en anders binnen 5 dagen binnen zijn. Mail bevestiging gehad! Nu komt het vast goed maar Niets ontvangen. Nogmaals gebeld. Nee mevrouw hij is onderweg. 3 -12 ruim een maand later. nog een keer gebeld. Hij staat bij de levering. Nog steeds niet ontvangen.

Ik hoop dat mijn telefoon snel geleverd kan worden met iets van een compensatie voor de wachttijd, loze beloftes en zeer slechte communicatie!

Jullie willen graag dat ik mijn abonnement bij jullie verleng maar op deze manier is dat niet voor herhaling vatbaar. Meer als een maand laten wachten, van de kastje naar de muur sturen en niets van je laten horen! Ik vind het niet netjes.

Het is dat ik heb bevestigd dat ik het abonnement weer voor 2 jaar wil verlengen maar anders had ik op zoek gegaan naar een andere provider. Dit duurt echt te lang zonder duidelijke communicatie en klantgerichtheid.

Ook een klacht indienen over Vodafone?