Klacht Vodafone: Wegvallen met bellen Vodafone, Vodafone maakt fouten met de klachten serieus te nemen.

happy Niet opgelost
Sander

Met bellen valt soms de verbinding weg, dan hoor ik maar de helft van het gesprek sinds ik klant ben bij Vodafone.
Ik heb meedere keren een klacht ingedient maar elke keer is er wat mis gegaan bij Vodafone waardoor ik steeds niks hoorde, dit is ook mersere keren aangegeven bij Vodafone.

Vodafone wilt het contract niet beeinigen, en zeggen dat het aan mijn toestel ligt.
Ik heb de simkaart ook in een ander toestel gestopt en ook hier heb ik hetzelfde probleem.

Ik vol me opglidht door Vodafoon, ze leveren niet de dienst die ik betaal, en wil ze ook in gebreke stellen.

Dat een andere provider mijn nummer overneemt, en vodafoon mijn contract beeinigd.

Ook dat Vodafone me de maanden deels vergoed sinds ik klant ben en problemen onder vind.

Sander
Geen oplossing, Vodafone schuift het probleem aan meerdere toestellen die ik heb.

Ook een klacht indienen over Vodafone?