Klacht Vodafone: Wegvallen met bellen Vodafone, Vodafone maakt fouten met de klachten serieus te nemen.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 289793
Gebruiker
Sander
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met bellen valt soms de verbinding weg, dan hoor ik maar de helft van het gesprek sinds ik klant ben bij Vodafone.
Ik heb meedere keren een klacht ingedient maar elke keer is er wat mis gegaan bij Vodafone waardoor ik steeds niks hoorde, dit is ook mersere keren aangegeven bij Vodafone.

Vodafone wilt het contract niet beeinigen, en zeggen dat het aan mijn toestel ligt.
Ik heb de simkaart ook in een ander toestel gestopt en ook hier heb ik hetzelfde probleem.

Ik vol me opglidht door Vodafoon, ze leveren niet de dienst die ik betaal, en wil ze ook in gebreke stellen.

De oplossing

Dat een andere provider mijn nummer overneemt, en vodafoon mijn contract beeinigd.

Ook dat Vodafone me de maanden deels vergoed sinds ik klant ben en problemen onder vind.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, Vodafone schuift het probleem aan meerdere toestellen die ik heb.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen