Klacht Vodafone: Wettelijke thuiskopieheffing

Klachtnummer
# 189986
Gebruiker
Zo Gou
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gsm toestel aangeschaft en in korte tijd meerdere terug gestuurd voor reparatie. En uiteindelijk heeft Vodafone Ferdinand Bolstr. A'dam omlaten ruilen voor exacte zelfde toestel en bij het ophalen van de "nieuwe" toestel moest ik weer wettelijke thuiskopieheffing betalen anders kreeg ik het toestel niet mee. Na 1 maanden is de toestel weer stuk met soort gelijk problemen als de vorige toestellen , en dit keer wilde ik mijn geld terug daar geen Vodafone niet mee akkoord en zij hebben het toestel weer voor exacte het zelfd toestel omgeruild voor een nieuwe . Ik moest weer wettelijke thuiskopieheffing betalen anders kreeg ik de toestel niet mee. Ik heb Vodafone schriftelijk laten weten dat ik mijn aankoopbedrag terug wil en weiger voor het exacte zelfde product drie keer thuiskopieheffing te betalen, namelijk er is hier sprake van omruil product en geen sprake van nieuwe aanschaft product. Vodafone liet mij weten dat de regel was en gewoon moest betalen.

De oplossing

Wil mijn aankoopbedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen