Klacht Vodafone: Wettelijke thuiskopieheffing

Zo Gou

Gsm toestel aangeschaft en in korte tijd meerdere terug gestuurd voor reparatie. En uiteindelijk heeft Vodafone Ferdinand Bolstr. A'dam omlaten ruilen voor exacte zelfde toestel en bij het ophalen van de "nieuwe" toestel moest ik weer wettelijke thuiskopieheffing betalen anders kreeg ik het toestel niet mee. Na 1 maanden is de toestel weer stuk met soort gelijk problemen als de vorige toestellen , en dit keer wilde ik mijn geld terug daar geen Vodafone niet mee akkoord en zij hebben het toestel weer voor exacte het zelfd toestel omgeruild voor een nieuwe . Ik moest weer wettelijke thuiskopieheffing betalen anders kreeg ik de toestel niet mee. Ik heb Vodafone schriftelijk laten weten dat ik mijn aankoopbedrag terug wil en weiger voor het exacte zelfde product drie keer thuiskopieheffing te betalen, namelijk er is hier sprake van omruil product en geen sprake van nieuwe aanschaft product. Vodafone liet mij weten dat de regel was en gewoon moest betalen.

Wil mijn aankoopbedrag terug.

Ook een klacht indienen over Vodafone?