Klacht Vodafone: Wordt voor gek gehouden

geraldkw

Via Vodafone mijn abonnement verlengd en er werd expliciet aan de telefoon gezegd dat het toestel wat ik wil aanschaffen ruim op voorraad was. Staat ook op hun site vermeld.
Maar tot op heden (drie weken later) nog steeds niets ontvangen en via de klantenservice krijg ik steeds te horen dat ik een verzendbericht krijg maar ik wil juist weten wanneer ik nu eindelijk het toestel krijg. Ik krijg steeds wisselende informatie. De klantenservice kan mijn deze informatie niet geven. Dit is totaal onacceptabel voor zo'n groot bedrijf terwijl kleinere bedrijven dit wel kunnen. Ik kan de bestelling wel ongedaan maken maar dat duurt weer een paar weken. Er wordt ook geen goede compensatie aangeboden. Ik heb gekozen voor Vodafone omdat mijn huidige toestel kapot is gegaan en ging volledig af op de informatie die ik via de telefoon kreeg (ruim op voorraad en zou hem meteen geleverd krijgen) en zit daardoor nu al drie weken zonder telefoon.

Betere informatie voorziening bij de klantenservice zodat zij de klanten beter kunnen informeren. Tevens een goede compensatie in het geval ze niet kunnen voldoen aan hetgeen wat ze beloofd hebben. En tevens een betere actuele status op de website en informatie voorziening via "My Vodafone"

Ook een klacht indienen over Vodafone?