Klacht Vodafone: Wordt voor gek gehouden

Klachtnummer
# 83037
Gebruiker
geraldkw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Vodafone mijn abonnement verlengd en er werd expliciet aan de telefoon gezegd dat het toestel wat ik wil aanschaffen ruim op voorraad was. Staat ook op hun site vermeld.
Maar tot op heden (drie weken later) nog steeds niets ontvangen en via de klantenservice krijg ik steeds te horen dat ik een verzendbericht krijg maar ik wil juist weten wanneer ik nu eindelijk het toestel krijg. Ik krijg steeds wisselende informatie. De klantenservice kan mijn deze informatie niet geven. Dit is totaal onacceptabel voor zo'n groot bedrijf terwijl kleinere bedrijven dit wel kunnen. Ik kan de bestelling wel ongedaan maken maar dat duurt weer een paar weken. Er wordt ook geen goede compensatie aangeboden. Ik heb gekozen voor Vodafone omdat mijn huidige toestel kapot is gegaan en ging volledig af op de informatie die ik via de telefoon kreeg (ruim op voorraad en zou hem meteen geleverd krijgen) en zit daardoor nu al drie weken zonder telefoon.

De oplossing

Betere informatie voorziening bij de klantenservice zodat zij de klanten beter kunnen informeren. Tevens een goede compensatie in het geval ze niet kunnen voldoen aan hetgeen wat ze beloofd hebben. En tevens een betere actuele status op de website en informatie voorziening via "My Vodafone"

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen