Klacht Vodafone: Zeer slechte service Vodafone mobiele telefoon reparatie

Klachtnummer
# 683330
Gebruiker
E.J. van Hoorn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn refurbished iPhone 11 op 23 juni jl. bij Vodafone Leidschendam ingeleverd voor reparatie.De reparatie viel ruim binnen de garantieperiode. Op 21/7 kreeg ik van Dynafix bericht dat het toestel niet defect zou zijn. kosten voor diagnose, administratie en transport € 54,45. op 8/8 kon ik het toestel ophalen. Helaas deed het toestel helemaal niets meer! Op 11/8 heb ik mijn mobiel opnieuw aangeboden met het verzoek het nu zonder bijkomende kosten te repareren. volgens de reparatiestatus is reparatie op 14/8 afgebroken, nu wacht ik nog steeds op mijn telefoon. Vanwege mijn abonnement betaal ik sinds 23 juni voor een toestel dat ik niet heb. Vodafone en Dynafix schuiven de verantwoordelijkheid voor de reparatie af. Ik moet, hoewel het toestel nog in de garantieperiode zit, € 54,45 betalen en het toestel is nog steeds kapot.

Gewenste oplossing

Omdat het toestel blijkbaar niet meer gerepareerd kan worden, maar nog wel onder garantie valt, wil ik een vervangende refurbished Iphone 11 64gb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen