Klacht Vodafone: Zelfs een klacht indienen op de website van Vodafone lukt niet!!!

Klachtnummer
# 120471
Gebruiker
Zeer ontevreden Vodafone klant!!!!!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf feb '15 al problemen na telefonische verlenging abonnenent. Verkeerde toestel geleverd, retourzending kwijtgeraakt (gelukkig aangetekend verstuurd), verkeerde factuur (2x in rekening gebracht), afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben en diverse keren niet nakomen beloftes, uren en uren in de wacht, meerdere keren verkeerd doorverbonden doot medewerkers, geen reactie op feedbackformulieren en nu zelfs een klacht indienen niet meet mogelijk!!! (foutmelding op de website)

Ben het echt spuugzat maar zelfs daar een reactie op krijgen lukt niet. Nog steeds geen terugkoppeling over eerdere problemen en onduidelijkheden (aan hun kant, ze snapten het zelf ook niet meer) en nog steeds iedere maand onterecht een verzekering in rekening brengen.

De oplossing

Een correcte factuur, uitleg over eerdere problemen (en excuses) en compensatie voor de onterechte blokkering!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen