Klacht Vodafone: Zelfs een klacht indienen op de website van Vodafone lukt niet!!!

# 120471
Zeer ontevreden Vodafone klant!!!!!

Vanaf feb '15 al problemen na telefonische verlenging abonnenent. Verkeerde toestel geleverd, retourzending kwijtgeraakt (gelukkig aangetekend verstuurd), verkeerde factuur (2x in rekening gebracht), afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben en diverse keren niet nakomen beloftes, uren en uren in de wacht, meerdere keren verkeerd doorverbonden doot medewerkers, geen reactie op feedbackformulieren en nu zelfs een klacht indienen niet meet mogelijk!!! (foutmelding op de website)

Ben het echt spuugzat maar zelfs daar een reactie op krijgen lukt niet. Nog steeds geen terugkoppeling over eerdere problemen en onduidelijkheden (aan hun kant, ze snapten het zelf ook niet meer) en nog steeds iedere maand onterecht een verzekering in rekening brengen.

Een correcte factuur, uitleg over eerdere problemen (en excuses) en compensatie voor de onterechte blokkering!

Ook een klacht indienen over Vodafone?