Klacht Vodafone: Ziggo Vodafone laat mij maandelijks teveel betalen

Klachtnummer
# 554564
Gebruiker
H. Reul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari 2021 verhuizing aangemeld bij Ziggo/Vodafone
Vanaf die tijd heeft Ziggo/ Vodafone geen kortingen meer verwerkt en betaal ik maandelijks tot heden veel te veel!
Daarnaast laat Ziggo/Vodafone mij maandelijks te veel betalen op het Red Together Abonnement
Vodafone/Ziggo heeft mijn telefonische Klacht niet Afgehandeld

De oplossing

Het terugbetalen van teveel het betaalde

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen