Klacht Vodafone: Zonder bounce overstap nog twee hoge rekeningen!

Ingrid Lieberton

Ik wilde overstappen naar T Mobile en op tijd zijn met nummer behoud. Kennelijk mocht ik eerder overstappen want ik kreeg akkoord van T-Mobile en stapte in juli al over ipv eind augustus. Achteraf blijkt 102 euro open te staan voor volledige maanden juli en augustus plus een boete. Gewone nummer is te druk wordt opgehangen, chat ook altijd te druk en geven ze 043 nummer waar ik niet besta met mijn geboortedatum. VIa klacht e-mail nu twee keer antwoord gekregen dat binnen 10 werkdagen antwoorden niet lukt. Weet niet wat er in dat bedrijf aan de hand is maar nu al 6 uur hieraan kwijt zonder resultaat en heb het opgegeven en de rekeningen toch vast betaald in de veronderstelling er achteraf misschien uit te komen als Vodafone ooit reageert of te bereiken is?

Ik wens op zijn minst dat Vodafone toegeeft wat de jurist me zei, ze hadden mij moeten bouncen of waarschuwen voor een boete omdat ik niet specifiek gevraagd of getekend heb eerder weg te willen. Dat was tussen Vodafone en T Mobile. Ik wil graag gedeelte van het geld terug plus compensatie van mijn onzinnige 6 uur omdat ik geen contact krijg met hen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?