Opgelost door Vodelca.nl: Besteld, betaald maar geen levering!

sad Opgelost
M. Tarmond.

Artikel besteld ( Amerikaanse koelkast, tikt tegen de duizend euro) én betaald. Na ruim een maand heeft er nog steeds geen levering plaatsgevonden. Er is geen contact mogelijk: er wordt sinds enige tijd niet meer gereageerd op e-mails en telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar.
Ik wil per direct mijn geld terug. En eigenlijk, omdat ik al ruim een maand zonder koelkast zit, en dus iedere dag naar de supermarkt moet omdat anders mijn voedsel bederft (!!!) wil ik daar ook schadevergoeding van.
Denk aan benzine vergoeden, vergoeding voor de duurdere artikelen die ik kant en klaar moet kopen i.p.v. zelf uit de vriezer of koelkast mijn eten bereiden.

Ik wil per direct mijn geld terug plus een schadevergoeding om hierboven beschreven redenen.

M. Tarmond.
    Inmiddels heb ik aangifte gedaan. Plus op Facebook een artikel geschreven over hoe ik mij opgelicht voel.
    Binnen enkele dagen had ik maar liefst TWEE e-mails van VODELCA in de bus...hoe toevallig.
    De ene van de klantenservice, dat mijn annulering is goedgekeurd. Nu nog wachten op mijn geld terug. Dat wachten doe ik niet lijdzaam.
    De andere e-mail was van een privé persoon ( ene 'F' van VODELCA) die mij dreigde voor het gerecht te dagen i.v.m. 'smaad' en 'laster' in mijn geschreven artikel. Ik adviseer elke gedupeerde aangifte bij de politie te doen.
    En mocht VODELCA dit onder ogen krijgen: zodra elke cent op mijn bankrekening staat, zal ik daar publiekelijk berichtgeving van doen. Dat is namelijk m.i. eerlijk.
    Het artikel zal naar een naar een neutrale mening omslaan.
    Tot zover de update, d.d. 17 september 2020.
    M. Tarmond.
    Vandaag is de dag dat VODELCA mijn ( MIJN!!!) geld gaat terug storten.
    Ik ben niet van plan mijn (mijn!) geld aan die lui te "schenken" dus voorlopig blijft mijn klacht staan. Mocht het opgelost worden - zonder ik mijn advocaat morgen moet gaan berichten van internet oplichting - dan schrijf ik dat zeker als positief geluid hier. Ik wil iedereen enorm veel sterkte en succes wensen met de afhandeling van de klachten.

M. Tarmond.
Voor mij is de kous nu af. Ik heb vanmiddag het geld terug gestort gekregen op mijn rekening. Maar ik heb nog steeds het vermoeden dat als ik minder mondig per e-mail was geweest, en niet de steun van de rechtskundig adviseur had gehad, dat ik had kunnen fluiten naar mijn geld. Net als de andere cliënten die al maanden op hun bestelling wachten, of hun geld terug moeten krijgen. Maar nogmaals, persoonlijk heb ik het nu afgesloten. Bij deze een neutrale recensie.

Ook een klacht indienen over Vodelca.nl?