Klacht Vodelca.nl: Geen levering van bestelde en betaalde droger

Klachtnummer
# 483074
Gebruiker
Auke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29 augustus een droger besteld en betaald. Bevestiging van de order per email gekregen met de verwachte levering in week 37. Inmiddels zijn we week 40. Van Vodelca niets gehoord en krijg geen reactie op email, chat en telefoon.

De oplossing

Levering van de droger of geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Auke
    Datum
    Beste Vodelca, ik wil bij deze mijn bestelling annuleren en verwacht per ommegaande mijn aanbetaling retour op mijn bankrekening.
    Alvast hartelijk dank.

Ook een klacht indienen over Vodelca.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen