Klacht Voetbalkadocard.nl: Voetbalkadocard haast nergens meer geaccepteerd
Details
Klacht
Ik heb een 2e generatie voetbalkadocard met saldo van 75 euro. Deze kaart is echter nauwelijks meer te gebruiken, hoewel het eerst in iedere fanshop en voor kaarten van iedere voetbalclub in Nederland in de Eredivisie of de Jupiler League mogelijk was deze kaart te verzilveren, kunnen nu alleen nog maar kaarten van 8 clubs gekocht worden. Een vermindering van het aanbod met 80%, bovendien kunnen er geen kaarten voor wedstrijden van het Nederlands elftal van gekocht worden. Om toch het saldo te verzilveren wilde ik in de fanshop van Ajax een shirt kopen, dit is echter ook al niet meer mogelijk. Klaarblijkelijk is per 1 januari 2015 het beleid veranderd en is de kaart praktisch niet bruikbaar meer voor mij. Dit terwijl de kaart nog tot 6 juni 2016 geldig is. Qua communicatie van de verandering is het bedrijf ook in gebreken gebleven, er zou namelijk op 1 oktober 2014 een email zijn verstuurd, dit is echter gedaan naar de kopers en niet de bezitters, wat het praktisch nutteloos maakt.Gewenste oplossing
Volledige compensatieDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.