Klacht Voetbalnederland.nl: Voetbalkadokaart zou verlopen zijn

MartinvanB

Ik heb als kado een voetbalkadokaart gekregen.

Tot op heden heb ik deze waardebon nog niet gebruikt. Toen ik laatst eens wat informatie ging opzoeken(via de internetsite), bleek plots, dat de waardebon maar 2 jaar 'houdbaar' is.

Bij het controle van de waardebon bleek dat deze dan ook verlopen zou zijn.

Op zowel de waardebon als de verpakking staat geen enkele informatie m.b.t. een bepaalde termijn waarbinnen de waardebon gebruikt had moeten worden.

Wanneer deze informatie(datum/geldigheidstermijn) niet op de bon staat, is een cadeaubon altijd geldig(aldus consuwijzer.nl)

Op mijn bon staat dus geen informatie hierover.

Ik heb een email gestuurd om te vragen wat er mis is. Hierop is geantwoord dat deze is verlopen ivm de tijd. Hierna heb ik enkele mails gestuurd met de informatie zoals ik deze hier geef en ik heb vriendelijk gevraagd om tot een oplossing te komen. helaas krijg ik geen enkele reactie meer terug en ben ik dus genoodzaakt een klacht in te dienen!!

Deblokkeer de kaart, of geef mij het saldo wat ik kado heb gekregen zodat ik hiervan alsnog naar een voetbalwedstrijd kan gaan.

Wij vinden dat Voetbalnederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voetbalnederland.nl?