Klacht Voetbalshirtskoning: Voetbalshirtskoning problemen retourneren.

voetbalshirt

Beste,
Ik heb vorig jaar rond koningsdag 2 voetbalshirts besteld, zelfde shirts maar andere maat. Ze waren vrij goedkoop en toen ik ze thuis kreeg bleken het namaakshirts te zijn, dus wilde ik ze retourneren. Er zat een sticker bij het pakket voor retour, alleen deze sticker werd niet herkend bij het postkantoor. Hier heb ik voor gemaild en in een bijlage een nieuwe sticker gekregen, en weer lukte het niet met deze sticker. De sticker was ook erg onscherp. Aantal keer contact opgenomen maar niet wijzer geworden. Nu heb ik al dik een half jaar een incassobureau dat maar blijft zeuren om geld, ook al leg ik 100 keer hetzelfde verhaal uit. Met het bedrijf valt ook niet meer te praten, zij hebben het uit handen gegeven 'en dus is het hun zaak niet meer.' Er is met afterpay betaald en omdat ik de shirts niet wilde, maar ze niet kon retourneren weiger ik om te betalen.

De producten retourneren en de kosten vervallen.

Voetbalshirtskoning
    Beste,

We hebben uw verhaal gelezen en dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn! We hebben wel een tijdje problemen gehad met de retourstickers, maar dit is nu opgelost. We gaan dit uiteraard voor je goedmaken. Zou je ons een mail willen sturen op klantenservice@voetbalshirtskoning.nl ?

Met vriendelijke groeten,
    Frank
    Voetbalshirtskoning.nl

Ook een klacht indienen over Voetbalshirtskoning?