Klacht Voetbalshop.nl: Bestelling niet ontvangem

Shivanmos

Ik heb twv 580 euro spullen besteld, bij dit webshop. Ik ben bijna nooit thuis, dus ik heb gekozen voor het verzenden naar een afhaalpunt van DHL, dan kon ik het pakket ophalen wanneer het mij uitkwam. Een paar dagen na het bestellen ging ik naar de desbetreffende ophaalpunt, en meneer gaf aan dat er geen pakketje lag op mijn Naam. Toen ik dit vernomen had, heb ik direct contact opgenomen met voetbalshop.nl zij gaven aan dat ze onderzoek gingen doen naar waar mijn pakket was. Na een week kreeg ik een mailtje dat het pakket is opgehaald door iemand. Ik ben niet degene geweest die dit pakketje heeft opgehaald. Dit aangegeven aan de webshop, en zij geven aan dat ze uitmoetengaan van een correcte levering. Hierna nog een paar mails gestuurd of ze nader onderzoek kunnen doen,(wie heeft mijn pakketje opgehaald), zijn er camerabeelden van de dief, met welke identiteitsbewijs is het opgehaald. Toen ik de mail had gestuurd gaven ze aan nader onderzoek te doen bij DHL. Een week later gaven ze aan dat ze opnieuw de producten willen sturen, en dat ze dat op hun planning hadden staan. Ik.heb toen aangegeven dat ik de trainingspakken al elders heb gehaald omdat het te lang duurde. En dat ik mijn.geld terug wilde. Ze zouden het aanpassen en mijn geld begin volgende week terugstorten. Maandag en dinsdag had ik nog niks ontvangen op mijn rekening. Woensdagochtend heb ik een mail gestuurd waar mijn geld bleef. Hierna een antwoord gekregen. Dat ze mij niet terugbetalen, omdat ze denken dat ik het wel heb opgehaald. Nu voel ik me belazert door de webshop. Ik heb geen product ontvangen en ook mijn geld niet. Ik voel me machteloos en weet niet wat ik moet doen.

Ik wil mijn hardverdiende centjes terug.

Wij vinden dat Voetbalshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voetbalshop.nl?