Klacht Voetbalshop.nl: Geen vervangende noppen voor nieuwe voetbalschoenen

jeroen

Geachte heer, mevrouw,
Mijn zoon van 13 heeft 3 weken geleden nieuwe Adidas Predator 19.3 voetbalschoenen besteld bij voetbalshop.nl. Niet duidelijk op de site, bleek bij oontvangst dat er afschroefbare, deels aluminium noppen onder zaten. Daarmee mag je niet op kunstgras. Na 1 training is hij een nop kwijtgeraakt. Nieuwe noppen bestellen blijkt echter vrijwel onmogelijk. Niemand schijnt te weten (zelfs Adidas zelf niet!) welke noppen je nodig hebt voor Adidas Predator 19.3 (mt 40). Ik heb nu 3x verkeerde besteld. Heel apart dat Adidas schoenen met afneembare noppen op de markt brengt, zonder vervangende noppen te verkopen? Of niet te weten waar je deze kan bestellen? Nog vreemder verkoper Voetbalshop.nl schoenen met afschroefbare noppen verkoopt, maar niet de vervangende noppen kan leveren of kan achterhalen waar deze dan te koop zijn? Ze willen me daar niet verder mee helpen. Oftewel, ik heb nu schoenen van 90 euro, 1 keer gedragen, 1 nop kwijtgeraakt en nu dus al onbruikbaar??? Dat lijkt me qua consumentenrecht niet helemaal juist. Terugsturen mag niet gaf Voetbalshop aan, want gebruikt, dus hoe nu verder??

Jeroen Schortemeijer

Of nieuwe noppen of vervangend paar voetbalschoenen of mijn geld terug.

Wij vinden dat Voetbalshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voetbalshop.nl?