Klacht Voetbalshop.nl: Misleidende reclame van Voetbalshop.nl. Korting gaat niet altijd op.

Emiel85

Voetbalshop adverteert met een misleidende actie.
Voetbalshop adverteerde met een kortingscode om voor vaderdag te bestellen want er zou nu "15% korting zijn op alles" (zonder sterretje dat verwijst naar voorwaarden). Inclusief een plaatje van een boek, een shirt een slipper en een voetbalschoen.
Nu had ik nieuwe voetbalschoenen nodig en wilde ik dus adidas copa mundial bestellen. Toen ik de kortingscode wilde invullen werkte deze dus niet. Na wat navraag via de app van voetbalshop bleek in de kleine lettertjes te staan dat Voetbalshop zelf mag beslissen of ze een artikel wel of niet laten meedoen met de actie. Juridisch staan ze dus vast in hun recht, maar ik vind het op zijn minst misleidend en niet netjes. Daarom stuur ik deze klacht in.

Wat ik logisch zou vinden als er staat, korting op alles. Dat ze dan ook op alles korting geven, inclusief de voetbalschoenen die ik wilde kopen. Dus een mogelijke oplossing zou zijn om de 15% korting alsnog te geven.

Wij vinden dat Voetbalshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voetbalshop.nl?