Klacht Voetbalshop.nl: onbetrouwbare site en onbetrouwbare klantenservice

kikootje

PARIS SAINT GERMAIN MAAT S SHIRT BESTELD EN SCHEENBESCHERMERELASTIEKEN OP 29-09-2018
ZOU BINNEN DAG GELEVERD WORDEN
wel de elastieken gekregen met op bon mededeling dat shirt nageleverd gaat worden.
na 3 dagen maar eens gemaild wanneer shirt dan komt?
antwoord;
'zeker deze maand' (het was 3 oktober dus maand had nog vele weken)
volgende dag gebeld met klantenservice (donderdags) met klacht dat ik dit antwoord teleurstellend vond en die persoon vroeg naar de naam van de mailschrijver en hij zou hem erop aanspreken en beloofde mij daarna dat het shirt die zaterdag geleverd zou worden. Ik helemaal blij en tevreden en heb hem ook bedankt voor zijn goede service.....echter
komt er die vrijdag na dit telefoon gesprek een mail dat het shirt geannuleerd werd omdat het UITVERKOCHT was (ps had m op 29-09 al besteld en betaald via hun site)
Direct weer gemaild dat mij beloofd was dat men deze zaterdag zouden leveren.
helaas werd met een kortingsmail van 5 euro afgescheept.
Aangezien ik t shirt toch graag wilde surfde ik op zondag de diverse sites af en zag bij diezelfde voetbalshop dat t shirt in S weer bestelbaar was:)
Ik blij en wederom besteld en betaald en bevestiging in mail gekregen.
MAAR op maandag wederom een mail waarin kenbaar werd gemaakt dat bestelling geannuleerd werd omdat het niet te leveren was.
ONVOORSTELBAAR 2x44.95 euro betaald via bestelling te plaatsen en 2x wordt de bestelling geannuleerd Vage beloftes via mail en ONBETROUWBARE klantenservice!!!!!
NIET kopen hier om teleurstellingen te voorkomen

geen artikelen op site plaatsen die niet te bestellen zijn
'geen loze beloftes doen door klantenservice

Wij vinden dat Voetbalshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?