Klacht Voetbalshop.nl: order niet ontvangen

J.Geuze

Op 31-07-2013 heb ik via voetbalshop.nl(badgedirect) mijn order besteld. De volgende dag kon ik via de website van selektvracht mijn bestelling volgen. Echter omdat ik mijn postcode verkeerd had ingevuld heb is mijn bestelling door selektvracht terug gestuurd naar voetbalshop.nl (badgedirect). Op 05-08-2013 heb ik voetbalshop.nl (badgedirect), per e-mail, mijn juiste adres doorgestuurd. Hierop, kreeg ik op 06-08-2013, per e-mail, bevestiging dat mijn pakket terug zou worden gestuurd naar voetbalshop.nl (badgedirect) en dat mijn adres is aangepast en deze nogmaals zou worden opgestuurd. Ik heb ondertussen e-mail contact gehad met: Mick, Sonja en Ellen van voetbalshop.nl (badgedirect) maar geen van allen bevestigd het opsturen van mijn bestelling.

Ik wil graag dat mijn bestelling snel wordt geleverd. In plaats van de orginele bestelling kan er een neiuwe bestelling worden aangemaakt en de 'oude' kan vervallen. Zo doende kan ik binnen aanzienlijke tijd mijn bestelling ontvangen.

Wij vinden dat Voetbalshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voetbalshop.nl?