Klacht Voetbalshop.nl: Slechte klantenservice en uitblijven van levering.

Klachtnummer
# 335198
Gebruiker
janneman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben ontevreden over de leverperiode van een besteld product. Ik heb zaterdag 24 november 2018 een bestelling geplaatst via de website en middels iDeal de betaling voldaan. Dit product betreft personalisatie, waardoor er volgens de richtlijnen 1 √° 2 werkdagen levertijd bijkomen.

In de opvolgende week heb ik tweemaal contact gehad met de klantenservice, waarbij ik geen concrete antwoorden op mijn vragen heb gekregen. Er werd medegedeeld dat ze hun uiterste best zouden doen en hoopten dat de aankoop zo snel mogelijk zou worden geleverd.

De levertijd van dit product is naar mijn mening ten onrechte exorbitant lang geworden, op moment van schrijven nog steeds niet ontvangen. Ik heb dit product als cadeau aangeschaft, doordat de voorwaarden niet zijn nagekomen heb ik het cadeau niet op tijd in ontvangst. Op de website is het product inmiddels uitverkocht, wanneer mijn bestelling daardoor niet meer leverbaar is wil ik daar duidelijkheid over en mijn aankoopbedrag terug.

De oplossing

Concrete afspraken maken, product leveren binnen gestelde levertijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voetbalshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voetbalshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen