Klacht Voetbalshop.nl: Slechte kwaliteit product

Lorenzo

Ongeveer 2 a 3 weken geleden heb ik trainingspakken besteld bij Voetbalshop.nl waarbij ik erg te spreken was over de service en de levering. Overigens was die kwaliteit van het product niet geheel naar wens doordat de stof en bestickering al snel los begon te laten. Het trainingspak is overigens nog niet in de was geweest! Anders zou dit misschien een oorzaak geweest kunnen zijn, maar dit is in ieder geval uit te sluiten. Na contact te hebben gezocht en de klacht te hebben vermeld bij de desbetreffende klantenservice, heb ik vooralsnog geen respons mogen verwachten. Erg Slecht! Het vermelden van de klacht is inmiddels alweer een week geleden.

Het is duidelijk dat ik niet te spreken ben over de klantenservice en voel ik mij genoodzaakt het via deze weg te doen!

Het is duidelijk dat ik naar een oplossing verlang en lijkt een compensatie mij voor de hand liggend en dan bedoel ik geen korting op de volgende bestelling!

Wij vinden dat Voetbalshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?