Klacht Voetbalshop.nl: Slijtage aan de zijkanten ondanks niet intensief gebruik en geen droger.

Daniel-engberts

Ik heb in november 2017 een nike tech fleece vest gekocht voor 70 euro ( grijs en maat s) , het vest droeg ik slechts af en toe in het weekend en een enkele keer door de weeks ,ik heb er ook niet mee gesport. Nu zag ik sinds vorige week opeens zwarte bolletjes ontstaan aan de zijkanten, die moeilijk te verwijderen zijn.

Dit is dus een vorm van slijtage en ik vind dat vrij snel na mijn niet zo intensief gebruik in die paar maanden dat ik hem heb. Ik heb het vest slechts 3 keer gewassen en niet in de droger gedaan maar heb nu wel 2 grote zwarte plekken vol met pluisjes op mijn vest zitten zitten die bijna niet te verwijderen zijn.

Ik ben afgelopen weekend naar een nike store geweest en die zeiden dat dit vaker voorkomt en nike deze vesten ook terugneemt.

Terugname en het liefst gewoon een nieuw vest. Als dit niet mogelijk is dan graag mijn geld terug.

Wij vinden dat Voetbalshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voetbalshop.nl?