Klacht Voetbalshop.nl: Voetbalshop laat me stikken en toont geen vriendelijkheid aan de klant, terwijl de klant koning is.

# 420447
diamondhill

Ik probeerde mijn gekochte artikelen te ruilen, maar Voetbalshop bleekt daar niet mee eens te zijn. De artikelen waren niet goed genoeg ze waren al gebruikt volgens hun, maar ik heb de artikelen alleen thuis gepast bleekt vervolgens te klein te zijn. Naar meerdere malen aangeven dat ik het niet heb gebruikt blijft Voetbalshop hun zin maar doorgaan. Ik vind dat echt niet kunnen en de medewerkers met wie ik ging e-mailen konden er ook niks van waren onvriendelijk en typte soms gekke dingen. Ik wil dat die opgelost moet worden of met het geldbedrag terug of een grotere maat.

Graag in contact met Voetbalshop komen en kijken als dit opgelost kan worden, want die is oneerlijk heb de spullen echt niet gedragen en ze blijven bij hun mening hopelijk kunnen jullie het oplossen voor mij. Ik heb nooit gedacht dat het zo ver zou komen.

Wij vinden dat Voetbalshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voetbalshop.nl?