Klacht Voetbalwarenhuis.com: Chelsea kids tenue besteld en betaald maar niets ontvangen

Ferry

Op 26 september 2013 hebben een chelsea kids tenue besteld en betaald bij voetbalwarenhuis.com voor de verjaardag van mijn zoon deze was in oktober jarig.
16 oktober een bericht dat het tenue niet voorradig was maar het zou volgende week worden verstuurd. Maar er wordt niets geleverd

Diverse malen geprobeerd contact te leggen telefonisch en via mail maar nergens wordt op gereageerd. Op 30 oktober een reactie dat er iets niet goed is gegaan met TNT post en er zou een nieuw tenue worden opgestuurd. Sindsdien hebben niets meer vernomen van voetbalwarenhuis.com op onze telefoontjes of e-mails. Ik heb best veel geduld maar vraag me nu toch af wat hier aan de hand is.
Ook op de vraag of ik mijn geld terug zou kunnen krijgen wordt niet op gereageerd.
Hopelijk kan ik alsnog mijn geld terug krijgen want het vertrouwen in voetbalwarenhuis.com is erg gedaald.

Tenue voor 6 januari 2014 leveren, anders mijn geld terugstorten en bestelling annuleren.
Het gaat om 59,95 euro die reeds betaald is voor deze bestelling.

Wij vinden dat Voetbalwarenhuis.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voetbalwarenhuis.com?