Klacht Vof de spijkerbroek: Geen geld terug na retour bestelling

Klachtnummer
# 32514
Gebruiker
Ben
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin juli twee spijkerbroeken besteld. Maat was niet goed en ook het model viel
tegen. Gelijk de spijkerbroeken retour gedaan. Het bewijs van versturen heb ik nog.
Tot nu toe geen geld terug gehad.
Het bedrijf reageert ook niet op mailtjes.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vof de spijkerbroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vof de spijkerbroek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen